NOTÍCIES

Comunicat de l’ECVA Can Batlló en referència a la noticia de btv Publicada el divendres, 23 de febrer del 2024

Desprès d’una concentració convocada per l’associació reclamant inversions per la rehabilitació de les naus cedides a l’associació l’anys 2019 i la demanda excepcional de la rehabilitació urgent per la ubicació d’un projecte per l’inici de la construcció al setembre 2024 d’habitatges, rebem la noticia de BTV amb aquest titular. L’Ajuntament invertirà 750.000 € els propers dos anys en els espais autogestionats de Can Batlló, i en el seu interior diu literalment: L’Ajuntament invertirà 400.000 euros aquest 2024 en les naus de Can Batlló que gestionen i dinamitzen els veïns de la Bordeta i 350.000 euros més al llarg del proper any. Els telefon començen a sonar, tot són dubtes i interrogants, ja que el dimecres d’aquella mateixa setmana la regidora Raquel Gil ens havia deixat molt clares les intencions politiques del PSC vers les inversions en rehabilitación que pretenien fer a les naus cedides a l’ECVA Can Batlló; 0 € en aquest mandat.
Començem a pensar en el poder de la xocolata desfeta i un taller de pancartes junt a la concentració, i altres veuen gat atrapat, però avui dia 27 de Febrer a la reunió mensual de coordinació entre l’equipament veinal i el districte, la gerent del districte de Sants Àfrica Cardona ens aclareix que els totals que surten a la noticia fan referència als exercicis de despeses de manteniment d’espais, subvenció, inversió arrenjaments, consums i via pública, vigilància i les despeses de la direcció de les tècniques del districte entre d’altres.
L’Ajuntament de Barcelona aquest 2024 fa la previsió que som una “despesa” 400.000 i fa una Mitjana de 350.000€ pel 2025.

Sigui com sigui, en cap cas farien referència a cap inversió per l’E.C.V.A. Can Batlló

L’equipament veinal de Can Batlló a solicitat per AVUI dia 27 el document amb les “despeses” desglosades, aquest document de moment no ha arribat. Sigui com sigui, en cap cas farien referència a CAP INVERSIÓ PER l’ECVA CAN BATLLÓ.

Farem públiques les dades d’hores de treball militant i de gestió de l’ equipament de l’ECVA Can Batlló i la seva valorització económica.

MANIFEST

Informa't de tot allò que els veïns i veïnes porten reclamant a l'ajuntament i que no ha complert.

ADHESIONS

Forma part de la campanya per pressionar a l'ajuntament les inversions necessàries.

NOTÍCIES

Estigues informat dels diferents actes que realitzarem i que diuen els mitjans

ACTIVEM CAN BATLLÓ

De què estem parlant? Entra i descobreix tot allò que els veïns i veïnes estem reclamant.